Gutta på gølvet. Rettelse. Gutten.

Rållså er like aktiv som jeg er passiv, og dobbelt så langt foran. Som jeg er bak.

Med andre ord et par hestehoder.

Om to måneder flytter den lille familien vår tilbake til urbanistan. Fra 140(nå gjetter jeg) kvadratmeter i enebolig til 71 i blokk (nå gjetta jeg ikke).

Vi har mye rabe, og siden det er helt opplagt at vi ikke får plass til alt der vi skal, så har Rållså startet et aktivt liv på Finn.no.
Før bare kjøpte vi ting, men nå selger vi også, eller gir bort. Fretex er siste utvei. Etter søppelfyllinga for min del.

Prosjektet har min fulle støtte. Utvokste barneklær, stellebord, og leker og utstyr: Svusj! Ut igjennom døra med det.

En del hvitevaregreier er også til salgs.

Men så fikk hun for seg at vi skulle selge sofaen også eller begge to. Pluralis. `Vi flytter jo snart likevel`. Hm? Jojo. Hun får aldri treogethalvt for de gamle møblene likevel.

Tenkte jeg.

Så feil kan man altså ta. Det var et uglepar her. De trengte noen møbler i golfresorthytta si.

Før jeg forsto hva som eglinten hadde skjedd, satt jeg på en madrass på gulvet.

Og her skal jeg sitte i to måneder.

Men jeg slipper ihvertfall å bære skiten ned trappa flere ganger.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta