Ringring


I dag jobber jeg overtid, og selv om jeg er oppe av grøfta, så skjener jeg like fullt rundt litt uten mål og formening. Akkurat i dette sekund har jeg tenkt følgende: 'Hm, han som kjører den grave maskinen (her legger jeg inn en liten orddelings feil og to for dere entusiaster av rett skrivning) Altså: 'Hm, han som kjører den grave maskinen der ligner jammen veldig på et ringspill'. Det er ikke pent å gjøre narr av andre menneskers utseende, særlig hvis det ikke er selvforskyldt. Men kombinasjonen av ekstremt kort hals og veldig mange smykker oppå hverandre gir en ganske uheldig effekt.

Kommentarer

Anonym sa…
Ja, helt klart! Store myke lepper og en sinnsyk hals.................
Rållserau sa…
HVORFOR synes noen typer det er fint med klebe-tskjorte og gullsmykker? HVORFOR, HVORFOR, HVORFOR?

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta