Thunder road.


Oh jubel - I går fikk jeg omsider skatteoppgjøret - etter en lengre passiar mellom skatteetaten og meg selv kom bekreftelsen på at det er DE som skylder meg penger og ikke omvendt.

I rettferdighetens navn så er det vel heller Rållsings som har æren for at det tippet den veien. Hun var litt grinete da hun holdt på å sortere og summere det lasset med kvitteringer jeg hadde samlet sammen men det gikk fort over.

Den gamle Påskeharen hadde garantert gått bananas med disse pengene og brukt dem på plommetjuvrelatert virksomhet og en dyr duppeditt som han ikke hadde bruk for.

Nyharen jakter en romslig stasjonsvogn.

Kommentarer

runo sa…
Bilen på bildet, i vanlig diesel versjon, har mindre utslipp en Tåita Prius. Og den har ikke batteri gravd frem av nusselige barnehender et sted i Afrika heller. Jeg tror du kler benzen jæla grett!
paaskeharen sa…
Nja. Hvor mye skattepenger tror du egentlig at jeg har fått igjen?

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta