No rest for the wicked.

Jeg har to timer igjen av nattskiftet mitt og om tre timer blir jeg hentet på exxoen på rekkefaret for umiddelbar avreise til Liverpool.
Det er med andre ord et rimelig hektisk opplegg jeg har på gang.
Alle rykter om juleshopping under mitt opphold på den andre siden av nordsjøen kan herved avkreftes på det aller sterkeste.
Jeg skal ha det gøy. Shopping er tilnærmet det verste jeg vet. You do the maths.

Jeg har absolutt ingen planer som ikke omhandler øl eller fotball eller begge deler.

På ett eller annet tidspunkt må jeg vel kanskje legge inn noen timer søvn, men det er det hele. Og det er et løfte.

Hilsen Påskeharen 38 1/2 år.

Kommentarer

Anonym sa…
Så da tar du vel ikke oppdrag i tæksfrien på Sola heller da, kanskje (fnis).

Ha det kjekt i UK.
Anonym sa…
Hvor mye vodka får man for 70 øre?
Anonym sa…
Blir du med å skater neste helg
Anonym sa…
Jeg misunner din altoppslukende interesse for fotball i England. Jeg driter i fotball, og i min storhetstid var jeg bedre enn snittet...
Anonym sa…
Nå må folk slutte å være så anonyme her
Madame Mim sa…
Greit nok med cupfinale det synes nå jeg..
Hørte du den flotte sangen som startet som en
bromming langt nede i magen og sprengte seg ut av strupen som ropet til en brunstig hjort....
Det er stor lidenskap!

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta