Det ordner seg for snille gutter.

Fru Fortuna smiler til Påskeharen.
I går var jeg på en pub i sentrum for å se Liverpools kamp mot Atletico Madrid.
Det begynte litt traurig. En gjest har knabbet den trådløse kortterminalen og derfor tar de ikke kredittkortet mitt. Med sju øre på kontoen var det lite å hale i minibanken. Til alt hell dukket Runar opp og han lånte meg noen hundrelapper. Den ene la jeg i potten for resultattipping hvor premien var en tur med fly og opphold,og kampbillet til Anfield kommende Lørdag.
Ingen tippet rett resultat og da ble det trukket med navnene til dem som deltok.
Jeg gjorde rent bord! Det er utrolig!
Jeg skal til Anfield på Fredag!

Kommentarer

Anonym sa…
Gratulerer :-) Det blir kjekt. Håper du tenker nøye i gjennom i forkant hvordan du skal disponere de sju ørene dine i UK. Blir det krise, kan du få låne av meg.
Madame Mim sa…
Det var kjekt å høre. Du skal vel kjøpe julegaver med det samme. Håper reisekassen fylles opp til randen.
God tur!

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta