Jag rear ut min sjæææl


I løpet av uka kommer det representanter for utleierne av rarehuset på befaring.
Dermed må Påskeharen rydde og vaske, slik at han ikke fremstår som den slabbedasken han vitterligen er.

I kjelleren til de rare(eller det er vel HAN rare, nå som det strengt tatt er bortimot et år siden Tora og Runar forsvant), oppbevares følgende:

2 Komfyrer anno anslagsvis 1975-1982(defekte)

2 Kjøleskap (defekte)

1 Barkrakk (Stjålet en gang fra Nilsen og Wold tidlig på 90-tallet)

4 Smadrede stoler

1 Bøtte med 2 Kjøttbein i (type Storfe)

1 Salongbord fra 1970-tallet

1 Stjålet avisboks i rød hardplast

2 Griller

Ørten blomsterpotter

1 Fryseskap med matvarer fra forrige millenium

1 Defekt Vaskemaskin av merket Miele (vaskemaskinenes Mercedes)

1 Fungerende vaskemaskin

1 Tørketrommel

1 Reise-TV (defekt)

2 Defekte 'vanlige' TV-er (anslagsvis fra tidlig 80-tall

Diverse Petroleumsprodukter

10 Fiskesluker

4 ruller tau

2 Gamle Gulvtepper, sammenrullet.

Pluss Moms.

Alt skal ut.

Resten av huset skal jeg få skikk på, men kjelleren er beyond salvation.
Jeg vurderer særiøst å skru ut lyspærene.

Kommentarer

Da jeg bodde i huset med de rare i hadde jeg skikkelig angst for den kjelleren. Jeg var ikke nede en eneste gang. Heller ikke den gangen jeg og Samantha merket oss en tiltakende ubestemmelig odør. Til slutt måtte jeg tilkalle Store Høvding. Etter å ha inspisert kunne han berette at det fløt klokakk i hele kjellern. "Selvgjort er velgjort" sier man gjerne, men jeg syns nå det var litt ekkelt likevel.
Anonym sa…
Jeg kjøper gjerne 5 fiskesluker og to ruller tau.
Du leverer til sentralamerika?
Anonym sa…
Ingen flanellskjorter der? Da kan du få de.

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta