Føk


Et par observasjoner: den ene er at bloggen min faktisk er ett år i dag. En prestasjon jeg er ganske fornøyd med. Hvem skulle trodd det? Selve utviklingen av bloggingen er jeg derimot mindre fornøyd med. Dialogen er - så å si fraværende, og verdensherredømme er like fjernt som før. Hurra likevel.

Den tredje obsevasjonen er at jeg har avslørt meg selv som mobil-junkie. I dag glemte jeg mobiltelefonen min på nattbordet når jeg gikk på jobb, og jeg har hatt abstinenser hele dagen. Hvis jeg skulle velge mellom å ofre en tå, eller et øre, eller til og med en finger for å beholde mobilen min, så ville jeg ha gjort det. Den er blitt som en slags forlenget del av meg.
Haremobilofonen. Eller Påsketelefonmobilharen.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta