Aldri si aldri igjen


 

Hey hey, my my

Rock and Roll can never die

There's more to the picture than meets the eye

Hey hey, my my 


Neil Young


Jeg vet ikke, jeg.

Om en bloggfri tilværelse har levd opp til forventningene. Det har ihvertfall ført til  mindre skriving.

Det var kanskje ikke så mange forventninger.

Vi er i en pandemi. PANDEMI, skrives det insisterende i kommentarfeltene, når noen har unnlatt å følge gjeldende regelverk. Gjeldende regelverk er jammen ikke lett å være oppdatert på. Det er kommunale, regionale, nasjonale og internasjonale forskjeller som varierer i takt med  jordens rotasjon, og respektive eksperters tolkning av tallene. 

5 i Stavanger i går (nærkontakter). Ingen i Sandnes og Sola.

Det er forresten mange mange lekfolk også som har greie på pandemi. Sånne som har 'livets skole' som utdanning og 'toppkommentator' som tittel. Men nå skal jeg passe meg for den dryppende sarkasmen.

Jeg hører enormt mye podcast om dagen.

Krisemøter

When We Were Kings

S Town

Wind of Change

Trump mot verden

Alle disse vil jeg anbefale, fordi de åpner opp og tar meg avgårde, akkurat som en god bok eller en plate eller film kan gjøre.

Kanskje vil jeg gå dypere og skrive anmeldelser basert på subjektivitet, smak, og livets beinharde skole.

Jeg er i mitt femtiførste år. Det er sol ute. Og vi er midt i en PANDEMI.

Snakkes snart. 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta