Fotballfluer

Det stormer rundt 'Fotballfrue' Caroline Berg Eriksen.
Hun skriver en av landets mest leste blogger, og om jeg skal få synse noe om innholdet - sånn uten å ha lest den - så vil jeg si at den ikke har noe innhold. Den er internetts svar på God kveld Norge. Hvem de er de som leser denne bloggen, det vet de vel best selv. Jeg vet at hun leser den selv, for det er hun som manipulerer bildene slik at hun ser tynnere ut, og det er hun som skriver kommentarer under andre navn til forsvar for seg selv. Hun og mannen.

Som personlig trener kan jeg bare si: den rumpa sitter akkurat der den skal. 

På den andre siden sitter trollene og sikler og gulper og spyr ned kommentarfeltene med usjarmerende bemerkninger.

Jeg er på.mange måter fotballfruens rake motsetning. Jeg tar ikke bilder. Jeg gir ikke treningstips. Jeg har ikke mange lesere. Jeg får ikke slibrige kommentarer eller mail fra sminkeprodusenter eller energidrikk-selskaper. Jeg framstiller ikke meg selv som om jeg er perfekt. Og det er vel det som er hovedforskjellen.

Men en gang kommenterte jeg min egen blogg anonymt, men det var fordi Fjordadegosen var så nebbete.
Og skriver noen noe nebbete om Liverpool så grisesletter jeg det.
Ytringsfrihet eller ikke.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta