Rubelhore

Siden jeg er svak for smiger - og til tross for at Jeg må gjøre alt i heimen - slik at jeg eglinten ikke har tid til å blogge.
Her er jeg igjen.

Sjokedarisei.


Jeg advarer om at denne gangen kommer det nesten til å handle om bare fotball. Så dere av mine 7 følgere og slengere og andre som leser og som ikke liker fotball - eller å lese om fotball - eller er så sterkt rammet som Rållså - som 'dør litt inni seg' når fotball er temaet - dere kan ta fri. Og bruke arbeidstiden deres til noe annet.

Kjære Fernando Torres.

Jeg trodde du var spesiell. Ikke bare fordi du var langt penere enn de fleste spillere som utfolder seg i det Engelske ligasystemer. For det er udiskutabelt.

Heller ikke 'bare' fordi du er en dritgod spiss som har bøttet inn mål for Liverpool i et imponerende tempo. Eller fordi du tilsynelatende er så streit og skikkelig i forhold til andre unge menn som er superstjerner på fotballhimmelen.

Jeg trodde du var spesiell fordi du likte Liverpool. Fordi du var fan av klubben og mentaliteten og historien. Jeg trodde deg da du sa at du aldri ville spille for noen annen klubb i England. Jeg trodde vi hadde noe.

Det har vært motgang. For både oss supportere og deg. I alle forhold er det motgang. Jeg har sett det på blikket ditt. På faktene dine at det var noe som var galt. På alle de gule kortene du har fått for kjeftbruk i det siste. Du har ikke vært helt fornøyd.

Men nå er jo ex-eigerne ute, nye er kommet inn. Hodgson er borte og klubbens største legende har overtatt roret. Og hva gjør du?

Du stikker som ei jævla pingle med halen mellom beina til Chelsea fc.

Da Liverpool kjempet dere ut av stilen i går og slo dere på din nye hjemmebane. Og du sprang rundt i den nye blå drakten din - da så jeg noe jeg ikke hadde sett før - jeg så frykt i øynene dine.

Og da tenkte jeg som så: Takke meg til Dirk Kuyt som er mindre pen, men jobber som en helt, som er tregere og mindre teknisk. Han er en større Anfieldhelt enn du noen gang har vært. Di jævla rubelhore.

Brumbrum.

Kommentarer

Anonym sa…
Takke meg til Dirk Kuyt som er mindre pen??? Hva mener du?

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta