Gamle venners lag.

Man bare vet at det er på tide å skrive en blogpost når (jeg har håskeparen som startside) - ungene på 15 måneder sier 'heeei!' til det skumle bildet av Adolf Hitler hver gang jeg skal kjøpe meg litt fritid med nett-tv. Dette er pappas venn. Hva blir det neste? Sir Alex 'Oh, what a red nose I've got' Ferguson?

Treffprosenten later til å ha gått radikalt opp også. Kanskje ekle små kvisete nazi-spirer har vært innom her. Æsj. Eller Rex-fans. Nesten like skummelt.

Endre har nesten førti i feber. Eller hadde. Jeg ga ham en febernedsettende og nå sover han slik han gjorde da han var baby. På ryggen med armene ut og opp. Jeg kunne skrevet mye om hvordan det føles.

Jeg håper bare at det ikke er lungebetennelse.

Jeg merker meg at Norske skilegender slakter Spretten Norstugu Junior (igjen) fordi han blir sur når han ikke vinner. Gud fader vet hva de der gamle måsabjønnene av noen legender er laget av . Langrenn er verdens kjedeligste sport.

Hadde det ikke vært for Spretten så hadde ingen gidda å se på.

Jeg synes at Spjælie - og andre nittitallslegender burde holde godt kjeft - Er det god sportsånd å gå baklengs over målstreken? Og hva med å sitte i et jævla høydehus for å få flere - nja nå skal ikke jeg briefe med treningsinnsikt altså (for det KAN jeg ikke) - men ihvertfall var det noe med oksygenopptak og røde blodlegemer - som ga samme effekt som bloddoping.


La Spretten være i fred, sløkkaser.


Ps: Setter ikke inn bilde av frykt for at ungene skal begynne å like langrenn.

Kommentarer

når vet man at det er på tide nå da?
paaskeharen sa…
Tja? Når man får en kommentar så bør man jo vurdere om det er på tide. Men det later jo ikke til å være noe folkekrav. Ingen fakkeltog eller noe.

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta