Ymist.

Det er så mange ting det går an å blogge om når det skjer noe i livet ens.
Kjæresten min og jeg skal gifte oss. Det er veldig kjekt synes jeg, selv om det ikke er et tema som er særlig egnet til blogging. Gifting er liksom først og fremst en personlig ting mellom to personer som elsker hverandre, så jeg vil spare det til talen.
På Søndag tenkte jeg at jeg skulle skrive om hvor vondt det er å ligge krøllet over en bøtte midt på blanke morgenen og gi hals. Overskriften skulle være 'Spy, svette, snørr & tårer'. Men så kom jeg meg utpå dagen, og så hadde jeg en veldig fin ettermiddag med kjæresten min, og så var jeg på en fabelaktig konsert med Ministry på kvelden. Så til tross for en vond start var Søndagen godt over snittet.
I dag hadde jeg lenge planer om å skrive et krasst innlegg om hvor stygt og uhygienisk og kvasi-rastafariansk det er med dreadlocks. Jeg husker jo hvor godt anti-kamuflasjeklær-kampanjen min gikk for et par år tilbake, men også på dreadlocks-dissefronten gikk jeg litt tom.
Men da kom jeg plutselig på at jeg er ganske engasjert i fotball - EM (særlig siden jeg slipper å forholde meg til det Norske landslaget(som er bæsj) og den norske supporterskaren (som er verre enn landslaget) ).

Nåvel, jeg har en bekjent som giftet seg for et par uker siden. Etter festen ble han sittende med tretten kasser restepils, han har en førtitoms flatskjerm i gutterommet i kjelleren og tilgang på samtlige EM-kamper via svensk tv4. Om dette kun er tilfeldigheter eller iskald beregning er jeg usikker på, men TUSEN TAKK!

Jeg har vært der hver kveld (bortsett fra Søndag), sammen med Lars Magnus, Jens Fonda og husverten Ollve. Fra i dag har vi innført kleskode. Ingen slipper inn i kjellerstua uten helsetrøye.
Oljeflekker på helsetrøya regnes som et pluss.
Livet er herlig.

Kommentarer

Anonym sa…
Jeg sier med deg: TUSEN TAKK TIL HUSVERTEN OLLVE! Jeg har gruet meg til EM i flere måneder, og på mirakuløst vis har jeg faktisk unngått å se en eneste av kampene ennå. Livet er herlig!

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta