Argentina.

Saa er vi altsaa i Argentina. Etter aa ha flydd og flakset fra kontinent til kontinent til kontinent. Sprengt opp igjennom tidssoner og spraak og valuta og kulturer. I gaar spilte vi for fem hundre entusiastiske fans i et gammelt teater.
Full pupp i 90 samfulle minutter. 'Jeg maa innroemme at dette gir en fin boost til selvtilliten min'sa Dole naar han sto utenfor hotellet og skrev autografer.
Selv foeler jeg det ikke saann. Egentlig foeler jeg meg mer som en gorilla i bur i slike situasjoner. Og saa blir man liksom ydmyk ogsaa, saa tar man seg litt tid til aa prate paa broken english, ta noen bilder, og saa tenker man at verden er sannelig en snodig plass aa vaere i.
Og saa ble vi invitert paa aftershow-party hos Whitesnake, man da var jeg troett og slet med aa faa masken til aa henge i de rette foldene.
Om en liten time reiser vi til Brasil for aa spille to konserter.
Hasta la vista, babies.

Kommentarer

Anonym sa…
Så kjekt at du skriver litt om reisen. det setter slangen veldig pris på. Kan drømme meg bort...lenger bort, helt til ekvator.

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta