Tafsenfri

Det har vel kommet fram - uten at jeg husker konkret når - at jeg er medlem i et Mattislaug.

Vi er fire faste. Lars Magnus, Lingling, Pål Øystein og jeg. (Karl Alfred, Fridtjof Andersson - och jag.)
Og så har vi to vikarer som stepper inn når Pål Øystein ikke kan.
Og det er ganske ofte.

Også har vi Trøndelagsdegosen som arrangerer årlige treningsleirer i Trondheim, men som bare har hangaround - status her hos oss.

Trondheim er Mattislaugets Mekka. Det er dit vi snur oss når vi skal be - Pompen mot sør - snytebrynet mot nord - albuene mot langfjellene i øst og nordsjøen i vest.

Men det er santåsi ikke så ofte vi ber.

I går ble det såpass seint at jeg så meg nødt til å overnatte hos Lars Magnus. Jeg så fort hvilken vei det bar, for å si det sånn.

Sendte denne tekstmeldingen til Rållså:

Sove hos Lars

Hun svarte :

OK! Ikkje någe Tafsing!

-OK.







Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta