Laget

Sven Egil Omdal
Per Fugelli
Per Inge Torkelsen
Frode Froddi Rønli
Aslak Sira Myhre
Nina Ellen Ødegård
Bjarte Tjøstheim
Tønes
Frøken Frekkesen
Arnstein
Jan Egeland
Bjørn Bønna Eidsvåg
Sigvart Nok e nokDagsland
Susanne Sundfør
Mia Gundersen
Tommy Høiland
Erik Thorstvedt
Kristian Valen
Ole Klemaua Klemetsen



   Som dere ser så går jeg for en 4-4-1-1 -variant, med stor rutine i flere ledd



                                     Frøken Frekkesen (keeper)


Nina Ellen Ødegård   -   Aslak Sira Myhre   -   Arnstein - Per Inge Torkelsen





Tønes      -    Per Fugelli    -    Sven Egil Omdal    -    Jan Egeland





                                            Bjarte Tjøstheim


                                                                  Froddi




                                           
                                              

Kommentarer

MM sa…
Den kampen hadde jeg sett (og jeg sluttet i grunnen med sånt da jeg var 15, motivasjonen for å se lagsport hadde relativt lite med sporten å gjøre). Uansett motstander tror jeg de ville hatt en fair sjanse.
paaskeharen sa…
Jeg er særlig fornøyd med midtstopperparet mitt - med min gamle våpendrager Arnstein i spann med Aslak Sira Myhre. Uansett så er det et lag som viser at det faktisk KAN komme mye bra ut av dette fylket. Ikke bare kvalmende blått sukkerspinn.
Bergljot sa…
Ja vel? Og hvor er jeg? Ikke for å skryte, men jeg er minst like nådeløs i taklingene som Frekkesen. Så det er sagt! Rask er jeg også.
paaskeharen sa…
Burde vel ha sett den komme. Benken?
Bergljot sa…
Jeg vil heller være dommer.
Anonym sa…
Kor e Sally?
paaskeharen sa…
Benken. Makta på benken.
Anonym sa…
En ære å bli tatt ut på laget ditt! Og for et selskap! Arnstein

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta