Seks år på pur hekkan

Da jeg gikk på videregående hadde min gode venn Runar en hettegenser - ganske stygg - men med påskriften 'Blitz - ti år på pur faen.
Det var omtrent så tøft og provoserende som det kunne bli i Fyfylke i 1992.

Jeg syntes den var drittøff.

Det har blitt noen år til. Nå skulle jeg lage en snasen overgang til dagens tema som egentlig er to dager for seint ute, men denne bloggen har altså eksistert i seks år og to dager.

Mot alle odds. Seks år på pur hekkan. Og to dager.

Jeg har bladd litt i arkivene, og kommet til at det slenger gullkorn. Det har vært relativt jevnlige oppdateringer, og innimellom har jeg klart å skape engasjement. Hos meg selv i det minste.

Men det er mye påbegynt som ikke er fullført. 'De tre kvinnene i mitt liv'-trilogien er et eksempel på det.

'Eg grue meg te du ska skriva om meg', sa Rållså.

'Kadåfor?'

'Jo, for du må ver ærlige'.

Det vet jeg ikke om jeg kan. Ikke på dette forumet. Vel har jeg ikke så mange lesere, og vel har jeg vært selvutleverende før, men prestasjonsangsten ble for stor.

Det ligger en del direkte dårlig også, i arkivene.

Det er sjelden at jeg jobber noe særlig med teksten før jeg publiserer den.

Det er deilig å tenke på at jeg bare kan slutte midt i en







Kommentarer

Hihi:). Gratla med seks år, Jysla bra! Finne menge gullkorn her eg;)
paaskeharen sa…
Hekkan, takk. Seks år og sju dagar. Etter litt research.
Hustvedts sa…
Gratulerer med seks år og sju dager!

Og jeg venter fortsatt på de to neste kvinnene i ditt liv...
Guinness sa…
6 år med jevnt over god bloggings!
Godt jobba!
MM sa…
Grattis. Satser på å følge deg de seks neste.

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta