Så kan vi ta det rolig de neste hundre år

En trenger ikke være Einstein for å fastslå at Blogging ikke har hatt høy prioritet hos meg i det siste.

Hva skal man si? Det er EM.

Steven Gerrard storspiller.

Krysser fingerene for England. Selv om det ikke er direkte vakkert å se på.

Til helga reiser vi på ferie til Danmark.

Jeg liker at danskene kaller motorsyklister for Rockere. Selv kaller jeg dem for tjukkaser. Men bare her hvor jeg kan være anonym.

Og aldri feis tu feis.

Vel er mange av dem tjukke, men det trenger ikke å bety at de ikke kjenner noen som springer fortere enn deg.

Det skal bli deilig med litt luftforandring. Og så skal vi flytte etterpå. Det blir fint det også, etterpå at vi har flytta.

Rållså truer med alskens maling og tapetsering og gulvpussing, og jeg gjør mitt beste for å ikke være negativ.

Vi Dvergbøyer er ikke så flinke til å holde munn.

Jeg håper å kunne oppdatere bittelitt oftere framover.

God sommer.

Håskeparen

Kommentarer

MM sa…
Og så KAN det hende de kjører fortere enn du springer.

Dvergbøy?
paaskeharen sa…
Dvergbøy er et ordspill på etternavnet vårt.

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta