Dommen

Forleden var jeg hos fastlegen min for å diskutere resultatene fra røntgenbildene fra noen uker tilbake.

Ryggen min har slitasjeskader mellom 3 rygghvirvler. Gjør det vondt: ta paracet.

Ingen vits i å fysioterapitere eller trene.

Du vil aldri bli helt frisk.

Tja.

Jeg er glad for det der med at jeg slipper å trene. Èn ting mindre å ha skyldfølelse for at jeg ikke gjennomfører.

Og så er det ingenting som tilsier at det skulle bli verre.

Men jeg liker ikke tanken på at det ikke skal gå over noen gang.

Kommentarer

rånni sa…
Healer. I shit u not! Koselig liten heks som holder til på sørpis og forlanger en 2 hundrelapp for å omtrent drepe deg men du blir gudd så derte!
paaskeharen sa…
Det er et lugubert marked, det der. Det måtte i såfall være bare som et sosialantropologisk eksperiment. Og så kunne jeg blogga om det. Hmm..

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta