Klistrelåt


Klokka er fem over fem Fredag morgen, jeg har jobbet natt, men det ble ikke helt slik jeg hadde sett for meg. Jeg hadde forestilt meg åtte timer med beina på bordet, med film på laptopen, og en og annen tur ut - for å lese av en måler, men det ble mye stressetere enn det. Nå er jeg bare dautrøtt og litt kvalm, og tenker at om en time kan jeg krype under dyna. Jeg har fått skrevet talen til vordende fru frekkesen, da. Og det er jo noe.
jeg lurer på om det er noen av dere som husker en Tsjekkisk animasjonsserie fra åttitallet som het 'de to gode naboene'? Det er to nisser som møter praktiske utfordringer med pågangsmot og uten særlig innsikt. Jeg får soundtrack-sangen på lillehjernen hver gang jeg setter i gang med noe jeg behersker under middels.
God helg, godtfolk.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta