Gifting og runde tall.


Slangeleder: dere må komme med sangønsker snart, slik at jeg kan få dårlig samvittighet for at jeg ikke øver nok, og det gjelder ikke minst deg, Vordende Fru Frekkesen. Hvis ikke gjør jeg som sist: Synger NIN's 'Hurt', og selv om det er en av verdens vakreste sanger i originalversjon, så er den også en av verdens mørkeste, og knapt noen bryllups-klassiker. Et alternativ kan kanskje være Sepulturas 'Roots, bloody roots'? Med triangler i rytmeseksjonen?

Og så har jeg tenkt litt mer på det der med det økonomiske rotet som har oppstått i min personlige økonomi. Jeg vil langt på vei antyde at det skyldes at min økonomiske rådgiver har benyttet seg av opsjonene sine, og har cashet ut og forlatt det synkende skipet. Ryktene vil ha det til at han er aktuell som ny styreleder i Norsk Yhdro.
Det er slett ikke umilig at jeg kan hale inn noen sårt tiltrengte likvidier som karaoke-trubadur på Martinixxxe. Sammen kan vi gjøre en fet cover av Sabrinas' Boys Boys Boys' og drikke dyr Guinness.

Kommentarer

Anonym sa…
Påskeharen er fri til å velge sang...Kanskje ikke.... should i stay or should i go, men ellers så er alt lov.
Gummislangen sa…
Jeg tar kontakt med Haren når denne turen i sørsjeøn er slutt.....
Ikke så lett å velge sang, men kan godt være noe klissete. Eller fint. Bridge over troubled water, for eksempel. Den er fin.Og sikkert ganske vanskelig å synge. Eller noe køntri - Kenny rogers og dolly. Unchained melody? The water is wide,Me and Bobby mcGee,den der Stingsangen som har noe med "fields of Barly" husker ikke hva den heter, Fever, Your song (elton john) wonderful tonight,Heaven (bryan adams) .
Nei jeg har faktisk ingen konkrete forlag. Suppræis mi!
På nachspielet er alt lov - der skal jeg synge "jag trodde änglarna fanns."
Anonym sa…
Når vi snakker om nachspielet så kan dere sove på plassen. Ha med soveposer. Tror det er 20 køysenger som jeg håper blir brukt....
Anonym sa…
Det var slangeleder som hadde 20 køysenger

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta