Mornings


Det er Tirsdag, og ute er det fortsatt mørkt når vi skriver kvart på åtte.
I helgen var jeg sammen med min kjære på Sørpeland, og bivånet en knall konsert med Steinfiskbrigaden, publikum var-omtrent som forventet-høyrøstede og ubehøvlede, men det var ingen som sloss, og ingen som spydde inne. Jeg skal jo være forsiktig med å kritisere publikummere som bråker på konsert, da det vil være som å kaste den berømmelige steinen i glasshuset. Men jeg kjenner at jeg lar meg provosere når jeg kjenner dem som står på scenen og liker musikken deres. Linedance-faktoren var derimot helt fraværende (selv om jeg hadde tilbudt medlemmer av fotball-vorspielet vårt hundre spenn for å dra i gang litt cowboydans).
Søndagen jobbet jeg natt sammen med Lars Magnus- i praksis betydde det at vi fikk sett nesten hele sesong 5 av The Simpsons, og halve del to av 'Riket'- med andre ord en bra natt på jobben.
Kjæresten min har et uttrykk som hun kaller 'nødblogging', og dette er nok en variant av det. Jeg har skrevet 93 blogposter av sterkt varierende kvalitet- Søndag la jeg faktisk ut noe veldig juicy personal stuff, men jeg tok det av igjen i går(da jeg angret). Det internettet, det internettet.

Kommentarer

Rållserau sa…
Fin nødblogging, helt på høyde med det beste i Azberkustan!

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta