Diver.


Nå er det så lenge siden jeg har blogga om fotball at jeg tar sjansen på å slippe ut litt luft av ballongen. De av dere som har fulgt med vet at 'Pool hadde en bra uke forleden og slaktet Real Madrid, MU og Aston Villa på fortreffelig vis.
Nå er det pause i Premier League og jeg kjenner abstinensene. Og så sitter jeg og skummer nettavisene da og hva finner jeg? Joda, nok et bilde av Grinaldo fra Scumchester og Joksugal som sitter på rumpa med ansiktsuttrykk som en femåring som ikke har fått viljen sin. Man kan formelig skimte tårene i øyekrokene og armene er strukket ut i protest: 'DÅMMAAAR! DÅÅÅMMMAAAR! DET VA STRAFFE, DÅMMAR! AN' SPENNDE MEG JO RETT NER!'

I fotballens rene og opprinnelige form hadde ikke grinekjerringer med tjokka lenker av guld rundt halsen og voks i håret noen plass.
Hvis jeg skulle velge mellom overstegsfinta og sklitaklingen ville valget ha vært lett.

Kommentarer

paaskeharen sa…
Objektivitet og fotball har ingenting med hverandre å gjøre. Eller ikke mye ihvertfall.
fotballslange sa…
Hvorfor skriver du aldri om damefotball? Det er både spennende og kjekt.
paaskeharen sa…
Damefotball skal bli! Klepp. Kolbotn, Røa og Trondheims Ørn. Skal bare gjøre litt research først.
Rålss sa…
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.........

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta