....Men Påskeharen var ikke død.


Jeg tar selvkritikk for sløvhet på bloggfronten de siste par ukene.
Ikke kan jeg love noen snarlig bedring heller. Hovedårsaken er at kjæresten min og jeg holder på med å pusse opp. Og så har jeg sagt opp internettet mitt.
Dette medfører at jeg må blogge på jobb-pc'en - noe som ikke medfører nevneverdige moralske skrupler for min del. Men siden jeg har fri for å utføre nevnte restaureringsarbeid har jeg ikke tid til å gå på jobb for å blogge heller.
det var som en kollega av meg sa en gang: 'Det skal bli godt å komme på jobb og hvile' (det hører med til historien at han var far til tvillinger i fireårsalderen).
På sikt kommer jeg selvsagt grusomt tilbake med nye spikk og sprell og sladder og hemningsløse selvutleveringer.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Hits for kids.

Midt i hjerta